Instagram

wtorek, 13 maja 2014

Back to Middle Ages

Po paru dniach nieobecności wracam ze świeżymi wspomnieniami z weekendu :)

Co się działo w weekend ?:)

Sobota: Wypad do Michała, dostałam śliczny bukiecik konwalii :)  potem poszliśmy na pizze i spotkaliśmy się ze znajomymi w klubie , gdzie grając na automacie straciłam 5 zł :/ ostatni raz grałam!


Mała słodka sesja u Michała :) 
 
Dziękuje za wszystkie wejścia na mojego bloga:*  (nie udana poza, ale przynajmniej szczupło wyszłam :D)


 Mała pamiątka z klubu , zdjęcie robione telefonem, więc jakoś nie zachwyca :P


 To co najbardziej kocham : PIZZA :D 



 Co do niedzieli :D
Razem z rodziną Michała pojechaliśmy na coroczny Turniej Rycerski do Czerska :) Spotkaliśmy  tam paru znajomych :D

 
  Było naprawdę super:D pełno straganów, jedzenie przyrządzane w piecach przypominających te z dawnych czasów, ludzie chodzili przebrani, kobiety nosiły suknie, a mężczyźni zbroje, a wszystko to działo się w ruinach średniowiecznego zamku :D 



o to co ciekawego można było znaleźć na jednym ze straganów:D


Odważyłam się wejść na dwie z trzech wież , co wbrew pozorom nie było takie łatwe, ponieważ schody były bardzo strome, a stopnie wysokie :O



Przeżyłam bardzo miłe zaskoczenie, kiedy została puszczona muzyka z ,,Gry o Tron'' :)

https://www.youtube.com/watch?v=r9NPEo3GJPA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz