Instagram

poniedziałek, 19 maja 2014

What happened in my hometown ? :)

W ten weekend kolejny festyn:D! Odbywa się on co roku w mojej rodzinnej miejscowość- w Grójcu.
Nazywa się on ,,Święto Kwitnących Jabłoni'' :)  trwa 2 dni (sobotę i niedziele).

Co roku występują bardziej lub mniej znani artyści (lub celebryci :( ).


Bardziej niż dla muzyki chodzę tam dla ludzi. Można tam spotkać wielu znajomych, po przechadzać się po straganach, skorzystać z atrakcji na Wesołym Miasteczku :D

W sobotę spędziłam czas głównie z Michałem :* Oczywiście nie obyło się bez sweet fotek:D

Pierwszą połowę niedzieli spędziłam na komunii i rodzinnym obiedzie, strasznym przeżyciem było dla mnie zrywanie się rano, żeby zdążyć na mszę o 9:30.

Po obiedzie poszłam z Michałem oraz grupą znajomych na festyn :D 

Stan przed wyjściem na sobotnią imprezę :)

Niedzielna wata cukrowa *-*

Dochodzenie do siebie:D 

Jako, że moja znajoma dorabia na malowaniu twarzy dzieciom oraz robieniu tatuaży z henny załapałam się na mały tattoo :D


NA zakończenie parę niewyraźnych fotek z telefonu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz