Instagram

środa, 7 maja 2014

My name is Alex....

Pierwszy wpis zacznę od zdjęć z mojej 4 klimatycznej sesji, była ona 31.08.2012 . Fotografem była  adminka wielu alternatywnych stron :) miło wspominam tamten dzień, wtedy czułam, że zaczyna się nowy rozdział mojego życia. Sesja odbyła się w bardzo bolesnym okresie mojego życia

Nigdy nie sądziłam, że moje krzywo pomalowane oczy mogą na zdjęciu wyjść tak ładnie

Urokiem sesji zdjęciowych jest to że można wcielać się w różne postacie 


            

 

Pamiętam, że ogólnym tematem sesji, dla mnie, były słowa: ,,Nowa Nadzieja''. I kiedy patrze po latach na zdjęcia z tamtej sesji przypominam sobie tamten okres w moim życiu.
 Mówi się, że zdjęcia są czasem jak wehikuł czasu i  w pełni się z tym zgadzam:)  

Na zakończenie parę piosenek zespołu którego  w tamtym okresie dużo słuchałam 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz